12 Mart 2012 Pazartesi

ınglot soft precision eyeliner / göz kalemi no:28

merhaba
şubat lila kutudan çıkan ürünleri pek göremedim bloglarda. bu aralar gündem yoğun sanırım sıra gelmedi. bu inglot kalemi merak eden olur diye hazır fotolamışken postunu yazayım dedim.



öncelikle şunu söyleyeyim makyajda renk kullanmayı pek sevmiyorum yeşiller maviler morlar pek benlik değil. 
yeşil yerine açık renk bir kalem olsun isterdim çünkü açık renkli kalemleri daha çok seviyorum aydınlatmada kullanıyorum dudak çizgisine sürüyorum falan.

ama bloguma yazacağım ya kendi üzerimde denemeden yazmak istemedim. giydim petrol yeşili bir boğazlı kazak, üst kirpiklere kalemimi bir güzel sürüp dağıttım. siyah da karıştırınca biraz iyi oldu ama herzaman kullanmam tabi.
  • yapısı yumuşacık çok rahat sürülüyor
  • rengini güzel veriyor
  • kalıcılıgı hakkında yorumum ne kadar güvenilir bilmiyorum baz kullanmadıgım zamanlarda bile gözlerimden kalemler kaybolmaz dağılmaz. bu kalemde de öyle oldu.
  • fiyatı 27tl piyasada daha uygun kalemler de var benim için gerekli bir ürün de olmadıgı için ben almam.





1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...