30 Mart 2012 Cuma

Yves Rocher Plaisirs Nature dudak balsamı



Yves rocherin plaisirs nature serisi kokuları ve ambalajlarından dolayı hoşuma giden bir seri. dudaklarım yaz kış çatladığı için denemeye dudak balsamlarından başladım.

 


 bitkisel yağlar içeren bu balsam ın
olumlu yanları:
  • ambalajı cam. cam ambalajlar bana daha şık ve özenli geliyor.
  • kokusu güzel bir vanilya kokusu bazen agır gelse de genelde seviyorum.
  • dudaklarımı güzel yumuşatıyor çatlamasını önlüyor.
olumsuz yanları:
  • yapısı katı parmagımla ısıtarak alamıyorum tırnakla aşağıda gördüğünüz kadar alıp sürüyorum.
  • tereyağı kıvamında ve dudakta da tereyağı gibi bir görüntü olabiliyor. 5 dk kadar sonra emilip eriyor.
  • kavanozlu ürünler hijyenik olmuyor parmak&tırnakla alınca özellikle arada alkollu mendille silmek lazım üstten.
farklı çeşitleri de var benim gibi rujdan çok balm kullanıyorsanız sevebilirsiniz.


1 yorum:

  1. bende de bunun çileklisi var :) ben kullanmadan önce laptopa yakın koyuyorum, o zaman ısıyla biraz yumuşuyor, alması kolay oluyor :p

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...