8 Mart 2012 Perşembe

sebamed clear face sivilce giderici ve kapatıcı krem


merhaba

internetimde yaşanan sıkıntılardan dolayı yaklaşık bir haftadır bloguma hazır postlarımı yolladım ve  malesef blogumla ilgilenemedim.



önce arıza modeminizde diyerek beni lojmanın içinde kapı kapı "sizin modeminizi alabilir miyim" diye dolaştıran, modemde arıza olmadıgını görünce bir bakalım diye bekleten TTNET e çok kızgınım. 
kibarca arayıp 3 4 kez söyleyince 1 hafta oyalandım ve dün arayıp "paramı veriyorum hizmetimi alamıyorum, tüketici haklarına başvuracagım kapattıracagım bu interneti de" diye azıcık sert çıkınca anında teknik ekip geldi direkteki kablolarda sıkıntı varmış, değiştirip gittiler. 
hayat kibar insanlara çok acımasız gerçekten, sakin bir insan olarak bazen çok utanıyorum sert çıkışlardan ama başka türlü de derdini anlatamadıgını görmek üzücü.


neyse efendim içimi döktükten sonra ürünüme geçeyim.


bu ürünü geçen markette eşimle gezerken gördüm bu neymiş diyip attım sepete. sivilce tedavisi gördüğüm için, şu anda çenemde 4 5 geçmek üzere olan sivilce kızarıklıklarına hem kapatıcı hem tedavi edici bir ürün olur demiştim. ama malesef rengi bana koyu geldi. NW35- 40 tonlarında diyebilirim. sebamed sevdiğim güvendiğim bir marka cildinize uyarsa deneyin derim.



 yapısı yogun kapatıcılıgı orta keşke daha acık olsaydı. farklı renkleri var mı bilmiyorum.

*beyaz fon da iyi oluyormuş :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...