4 Ocak 2012 Çarşamba

maybelline color sensational wooden brown

 nude rujlar devam ediyor. aslında ne alsam ne alsam diye bakarken aldıgım bir rujdu ama cok sevdim degerlendirmeye geçiyorum





 olumlu yanları:
  • nemlendirmesi duruşu bitirişi cok güzel ben severek kullanıyorum ruj kullandıgım nadir zamanlarda
  • nude rujda biraz acık seviyorum bu ton azıcık koyu kahvemsi dursa da göz makyajımı kahve yapmazsam cok karartmıyor. göz makyajımda sade kahve tonlardan uzak birşeyler kullanırsam güzel. kahve göz kahve dudak sarımtırak gösteriyor beni yorgun hissediyorum.
  • bilmiyorum ruj bitirebilecekmiyim sür sür azaltamadım tek katta rengini cok yogun veriyor.
 olumsuz yanları:
  • kalıcılıgı pek iyi değil orta diyelim ama kuru dudakları olan bir bayanı orta pek kesmiyor. 
  • bu serinin totally toffee rengini cok begenmiştim onun aynısı diye dusunmustum ama o daha bej bendeki kahvemsi azıcık bej olsaydı daha cok sevecektim.

4 yorum:

  1. 745 numaralı nude ton harikaymış. Tam aradığım gibi. bir ara bakmalıyım sanırsam :)

    YanıtlaSil
  2. hafif kahvelik de seviyorsan bak derim :)

    YanıtlaSil
  3. bu beni max factor burnt caramel'ime benzıyor :p

    YanıtlaSil
  4. canım biliyorum o ruju hatta 745 onunda renk tonu sanırım aynı

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...