3 Ocak 2012 Salı

E.L.F. lipstick /natural nymph

 nude ruj arayışları olan bir insan oldugumdan bu renge hayır demek mümkün değildi:) değerlendirmeye geçiyorum:







 olumlu yanları: 
  • nude rujlarda en sevdiğim ton ciltten biraz açık kapatıcı rengi olan ton. bu ruj da tam o renk. tenimden açık çok beğeniyorum rengini.
  • kokusu sanki hafif var ama hiç rahatsız etmiyor hatta yok gibi.
  • ambalajı falan cok şık şimdi ambalaja geçtin kalıcılığı nemlendiriciliği vs nerde derseniz onlar da geliyor
 olumsuz yanları:
  • bir rujun kalıcılıgı hiç mi olmaz yarım saatte bir tazelemek gerek bu ruju
  • nemlendirici özelliği pek yok ondan ziyade kuru dudaklarımı bir gece önceden bakımlara boguyorum bu ruju sürmek için yine de yama yama çizgiler falan dudakta. duruş sıfır. nemlendirdiğim dudagımda normal rujlar süper dururken bu şahsiyetin gönlünü yapamadık.
  • bu tonda süper bir ruj alana kadar yine de en favori rengim bu sürüyorum o siliniyor ben sürüyorum :)




4 yorum:

  1. geçenlerde bende flormarın pretty serisinden böyle bir renk aldım merak edip bende nasıl durur diye ama yok anacım bende güzel durmuyor.ben koyu renk insanıyım ama görünce dayanamıyorum bak şimdi bunu da çok sevdim.

    YanıtlaSil
  2. Göz biraz alisana kadar yadırgıyor insan bu tonlari dudakta durmasa da seviyorum ben :-)

    YanıtlaSil
  3. Rengi hoşmuş :) internetten mi aldin nasil ulasabilirim bu renge 8-|

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gg dan aromela adlı satıcı elf ürünlerini satıyor. ama dudakları kurutuyor sevmedim bu ruju.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...