10 Ocak 2012 Salı

Golden Rose 3 Colors Bronzing Pudra SPF 15

Bronzer pek kullanmam arada tercih ederim bu pudrayı almamın amacı elma yanaklı elmacık kemiksiz bayanların ortak hilesi ise kontür :) değerlendirmeye geçiyorum:

olumlu yanları:
  • golden rose ürünlerini pek bilmiyorum bu aldıgım ilk ürün. kontür için mat bronzer arıyordum kendisini buldum. amacına hizmet ediyor 3 farklı rengi olması güzel en koyu rengini kullandım kontur olarak ustune allık gibi orta rengini kullandım sabitlensin biraz da yumusatsın diye en acık rengini geçtim.
  • matlıgını cok sevdim donuk da durmuyor güzel bir rengi var
  • ciltle bütünleşmesi cok iyi toz toz olmuyor cilde oturuyor.
  • istediğiniz tonda bir bronzluk ayarlayabilirsiniz. ben bronzer olarak kullandıgımda karıstırarak kullandım. koyu isterseniz en koyusunu yogun kullanın acık isterseniz ortadaki renge yüklenin.
olumsuz yanları:
  • kalıcılıgını begenmedim bir kac saat sonra silinmeye başlıyor
  • ambalajı cok gariban onu da beğenmedim biraz kalitesiz duruyor. 
  • SPF 15 yazıyor da nerede o SPF ben pek guvenemedim..
  • fiyat performans olarak bakarsanız kullanışlı bir ürün ilk uyguladıgınızda sonuctan memnun kalırsınız ama benim kontür amaclı daha kalıcı bir ürüne ihtiyacım var flormar pudra bu konuda bana yetiyor. yazısı için buyrun buradan.. tazeleme ihtiyacı duymayacagım zamanlarda kullanıyorum bronzer olarak.







2 yorum:

  1. sonra allığı elmacık keniğinin üstüne mi sürüyorsun yoksa bunun üzerine mi

    YanıtlaSil
  2. goldenrose la sadece kontur yaptıysam elmacık kemiginin üstüne allık sürüyorum bu bi altta kalıyor karıstırıyorum orda. bazen koyu kısmıyla kontur yapıp allık olarak ortadaki rengi kullanıyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...