17 Ocak 2012 Salı

Lila Kutu - Ocak

aralık kutusunu görunce lila kutu ya cok iyi yapacak bu işi ya da yılbaşı reklamıydı bu bundan sonra normal kutular cıkacak karşımıza demiştim ama gayet tatmin edici bir kutu çıktı karşıma. 


kutu hakkında düşüncelerim çok olumlu 3 tane tam boy ürün seyahat boyu 3 ürün var birde tester. ben bu tarz ürünleri denemeyi seviyorum. normalde belki tercih yapmak durumunda kalsam almayacagım ürünler de var , bunu duymadım bilindik birşeyler alayım derim ama hem bildiğim hem de bana cok yeni markaları göndermeleri çok güzel. böylelikle denemiş oluyorum birde güzel bir sunum içi kozmetik dolu bir kutu kargo beklemesi sürpriz kısmı çok güzel. 

bir de o kapatıcıyı merak etmiştim hepsinden çok şans ben de çıkmadı :)


kutu içeriğine bakalım:
1.Max Factor-Master Piece Maskara
2.Max Factor Kohl Pencil
3.Dr. Murad peeling   deneme boyu ürünler ama fikir sahibi olabileceğim miktarda.
4.Dephyto- Çamur maskesi
5. Good&Health Ozone Therapy-Şampuan
6.Activar-Onarıcı Göz Çevresi Bakım Kremi   bunlar da tam boy ürünler. bir de flormar parfum tester var ki kokusuna tahammül edemedim açmadan bile. 



 fiyatlar aşagıda yazıyor siz de 19 tl ye kapınıza kadar gelen bu eğlenceli kutuya üye olmak istiyorsanız buradan alalım sizi :)

5 yorum:

  1. güle güle dene :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de tereddütlüydüm bu ay, hele bi gelsin, duruma göre iptal ederim aboneliği diyordum ama; senin de dediğin gibi gayet tatmin edici oldu. Bana maske, şampuan, göz kremi, kapatıcı (hihi :) ) çıktı, tester de yeşil olandı, hoş bir kokusu var. Yaş 30 oldu, yavaştan göz kremi kullanmaya başlamalı diye düşünürken iyi denk geldi, orjinal boy olması da ayrı güzel :)

    Fiyatıyla da, ürünleriyle de benzer kutuları geride bıraktı bence Lila Kutu. Şubat kutusu da 14 Şubat'a özel olursa tadından yenmez :)) Müşteri ilişkileri de kuvvetli, acaba Lila Kutucular birleşip mail mi atsak Sevgililer Günü kutusu istiyoruz diye? :)

    Güle güle kullan cicilerini :)

    YanıtlaSil
  3. Bence de ozel olmali 14subata :-) erkek urunu koysunlar bir kac tane de sevgililer gunune ozel

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, ben kapatıcıyı denemek istedim ama cok sert parmak ucuyla alamadım fırçayla hiç alamadım, nasıl kullanacagız anlayamadım, fikriniz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım kapatıcı bende cıkmadı ama genelde sert yapılı ürünler parmagın sıcaklıgıyla yumusar, eger cok sert ise youtube makyaj videolarında görmüştüm sac kurutma makinesini çok 10 15 sn kadar tutup öyle yumuşatıyorlar. cok ısıtırsan yapısı bozulabilir ama.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...