8 Aralık 2012 Cumartesi

Yves Rocher Şampuanlar

 Yves Rocher ürünlerini hem online alışveriş kolaylığı olmasından hem de ürünlerinin beklentimi karşılamasından dolayı sık sık kullanır oldum.
Şampuan konusunda zaman zaman değişiklikler yapıyorum,hep aynı şampuan saçlarıma iyi gelmiyor saç derim ve saçlarım sanki tepki veriyor.
YR besleyici şampuan zaten çok severek kulladığım bir ürün,saçlarımı yumuşacık yapıyor ve o kokusuna bayılıyorum.Sürekli aynı şampuanı kullanmamak için iki çeşidini daha aldım. 
Genel olarak yorumumuz(eşimin de bu konuda bir kaç fikri var) :
  • Saçlarımız artık daha az dökülüyor. Eşim sadece besleyici olanı kullanıyor ben dönüşümlü kullanıyorum ama ikimizinde saç dökülmesi yarıya indi.Bir de saç dökülmesine karşı olanı denemek istiyor eşim.
  • Bu şampuanlar az köpürüyor,ilk yıkamada az ikinci de biraz daha köpürüyor,köpük=temizlik mantığına alıştığımız için başta yadırgadım. Köpürmese de temizlemesi gayet iyi.
  • 200 ml az görünse de hemen bitmiyor bir kullanımda cevizden az miktarda kullanıyorum.Fiyat olarak da uygun,ay sonu kelebek indirimlerinde de yakalarsanız 6 7 tane toptan alabilirsiniz :)
  •  bu şampuanı pek sevdiğimi söyleyemem,bir olumsuzluğa neden olmadı güzel temizliyor ama sanki sertleştirdi saçımı(geç yağlandırsa da kurulugu hoşuma gitmedi) son alışverişimde bu çeşidini almadım.

  •  Saçlarımda kepek sorunu yok ama sudan ve havadan dolayı saç derim bazen kuruyor.Saç derime iyi geldiği kadar saçlarıma da iyi geliyor.Güzel temizliyor saçlarımı sertleştirmiyor. Tekrar aldım.

4 yorum:

  1. Dokulme karsiti olani tavsiye ederim ben de.bana cidden iyi geliyor hatta erkek arkadasim da kullaniyor :) besleyici olani denememistm ben de onu deniyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye için teşekkür ederim daha yeni bir sipariş verdim keşke alsaydım bir dahakine kesin alınacak :) besleyicinin kokusuna hastayım o yulaflı seriyi seviyorumm

      Sil
  2. ben besleyici olanı kullanıyorum şuan çok seviyorum..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...