28 Aralık 2012 Cuma

Aqua Therapy Ürünleri-Değerlendirme-El/Ayak Kremi,Çamur Maskesi ve Yüz Arındırıcı

 

Bildiğim kadarıyla ülkemizde henüz satışa çıkmayan Aqua Therapy ürünlerini firmaları denemem için yolladı. Güzel bir keşif oldu kendi adıma beğendiğim ürünleri de var eh işte dediklerim de.

  • Dead Sea El ve Ayak Kremleri: Kolay emilen orta nemlendiriciliğe sahip bu kremler yoğun parfümlü.Farklı bir kokusu var, hatta bana bir kokuyu anımsatıyor ama çıkaramadım.El ve ayak kremlerini kullandım bitirdim çok kuruyan ellere değil ama günlük çabuk emilen bir nemlendirici arayanlara hitap edebilir.
  • Dead Sea Çamur Maskesi: Çamur maskesi kullanmayı pek sevmiyorum.Maske işi bana zahmetli geliyor fakat bu maskeyi beğendim. İlk tüpü bitirdim 2. tüpe geçtim bile.Cildi arındırıp harika bir aydınlık veriyor.Üzerine uygulanan nemlendirici maske ile yumuşak ve abartmıyorum bebek gibi bir cilde sahip olabilirsiniz. Tam boyunu satın alabileceğim bir maske oldu.
  • Dead Sea Yüz Arındırıcı: Güzel cildi arındıran bir peeling.Peeling üzerine nemlendirici uygulandığında hiç kuruma yaşamadım. Taneciklerinin biraz sert olması yüzü çizebilir.Ben bu tarz peeling sevsem de aslında cildi fiziksel peelingten korumak gerektiğini okumuştum. Bu aralar hem soyucu bir kaç ürün hem de fiziksel peelingleri dönüşümlü deniyorum. Bu konuda kesin bir sonuca ulaşmam lazım :)
 Genel olarak yorumlarsam en beğendiğim ürün çamur maskesi oldu.El ve ayak kremlerine 10 üzerinden 5 peeling e ise 7 verdim. Kozmetik D nin objektif değerlendirmesini okudunuz..
Sevgilerle... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...