6 Haziran 2012 Çarşamba

lush ultrabland yüz temizleyici

Tüm cilt tipleri için ideal, her türlü kimyasal ve yoğun içeriği bile temizleyecek güçte ama hassas cilt tiplerine bile uygun temizleyicimiz adını içeriklerinden almış. Protein açısından zengin, kaşıntıya iyi gelen yer fıstığı yağı aynı zamanda diğer temel yağları cildin altına taşır. Sakinleştirici, sıkılaştırıcı, antiseptik, aynı zamanda göz enfeksiyonlarına iyi gelen gülsuyu hassas göz çevreleri için ideal. İçeriğinde ayrıca;kuru ciltleri tedavi edici balmumu, temizleyici aynı zamanda hoş koku veren süsen çiçeği, hassas, problemli ciltleri tedavi edici gül ekstrası ve kaşıntı giderici, antiseptik, kuru ciltlere ideal ağaçtan elde edilen benzoin içerir. Küçük bir miktarı parmaklarınızla alıp, cildinize yedirin. Suyu alınmış, ıslak pamukla cildinizi silin. Sonra da durulayınız.

Lush siparişimde iyi bir yüz temizleyici arayışıyla ultrabland sample ı da istemiştim. yapı olarak çok yoğun ve gerçekten önüne ne çıkarsa temizleyecek güçte bir ürün. Ama ne yazık ki benim tarzım bir temizleyici değil.
cildimi temizledikten sonra gıcır gıcır olsun istiyorum ama bu ürün ciltte besleyici yağlar bırakıyor. ben de dayananamayıp hemen köpüren bir temizleyiciyle yıkıyorum.Bu sebepten ciltte nasıl bir etki bırakır bilemeyeceğim. kokusunu da sevmedim.
güçlü ve kuru ciltler için ideal bir temizleyici ama cildim kuru olmasına rağmen ben o temizlik hissini yaşayamadım. Ayrıca bu benle alakalı bir durum,yine de böyle bir arayışı olanlar denemeli belki siz seversiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...