7 Haziran 2012 Perşembe

Lush katı deodorant aromaco

Koku gidermesi için sodyum karbonat, ciltte uzun süre kalması için neroli, gözenekleri küçültsün, böylece terlemeyi azaltsın diye antibakteriyel sirke ve hamamelis bitki özü içerir. Vücudunuza kullanılması yanlış olan ter önleyici ürünler yerine, biz gözenekleri sıkılaştırmaya yarayan, doğal katı deodorantı öneriyoruz. Bazı müşterilerimiz bu ürünümüzü ayakları için de kullandıklarını ve etkili olduğunu söylüyor. 

Lush un en çok merak ettiğim ürünü bu katı deodorantıydı.Sabun kalıbı gibi olan ürün cildinize değer değmez eriyor ve cilde güzelce yayılıyor.Özellikle koltuk altı için kullandığım deodorantlardan gerçekten tedirgindim çünkü bir sürü kimyasalı sürüyoruz hassas bir bölgeye.
Doğal olduğu için içim çok rahat. Peki bir deodoranttan beklediğiniz şeyleri ne kadar yerine getiriyor?
  • ter kokusu asla olmuyor,benim zaten ter kokusu problemim yoktu ama yine de sıcaklarda ferah bir vücut istiyor insan. Kol altlarınızda veya ayaklarınızda gün boyu hoş bir koku kalıyor.
  • terlemeyi önlemiyor zaten önlemediğini de söylüyorlar.  
Amacımız terlemeyi değil, ter kokularını önlemek. Bitkisel yağ ve esansları seviyoruz, çünkü kötü kokuya sebep olan bakterilere karşı savaşmakla kalmayıp aynı zamanda mis gibi kokmanızı sağlıyorlar. Karbonat, soda ve magnezyum karbonat’ ın kötü kokuları emen özelliklerine bayılıyoruz ve bunları sıkça kullanıyoruz. Kakao yağı, zeytinyağı ve diğer nemlendirici yağların, harikalar yaratan pudraların bütün gün etkilerini korumasını sağlamalarına hayranız. Kuru cildinize uygulayın, deodorantlarımız bütün bir gün en iyi arkadaşınız olsun.

  • Koku işine gelince gerçekten farklı bir kokusu var. Ne alıştığımız deodorantların kokusu ne pudralı bir koku.Paçuli kokuyormuş-paçuli kokusu nedir ben bilmediğim için bitkisel otsu bir koku diyebilirim sevmeyen olacaktır bu kokuyu ama beni rahatsız etmiyor değişik buluyorum sadece,hatta ayaklarıma sürdüğümde seviyorum bile diyebilirim.
  • ister keserek kullanıyorsunuz ister bütün halinde. ben boş bir krem kutusuna koydum ki tozlanmasın. Biri ayaklarıma biri de koltukaltına olmak üzere iki parçaya da böldüm.
  • Bitince tekrar alacağım bir ürün yanında bir de T'eo katı deodorant alabilirim.

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...