9 Şubat 2012 Perşembe

makyaj fırçası temizliği

 fırça temizliğini günlük olarak makyaj temizleyicilerle yapıyorum ama 2 3 günde bir de en sık kullandıklarımı yıkıyorum. ozellikle fondoten ve renkli nemlendirici sürdüğüm duo fibre hergun yıkanıyor. yıkarken makyaj malzemesini çözmesi için zeytin yağı- kendi zeytinlerimizden organik :)- antibakteriyel özellik için de antibakteriyel sabun kullanıyorum. normalde dettol kullanmıyorum lifebuoy u daha cok seviyorum ama indirimdeydi almış bulundum katı kıvamlı hoşuma gitmedi.



gerekli malzemeler 
  • zeytin yağı
  • antibakteriyel sabun
  • kirli fırçalar :)



 çok da hırpalamadan fırcayı gezdiriyorum karışımın içinde. zaten kirini veriyor hemen.

 bu şekilde iyice duruluyorum sonra bir kez daha temiz karışımla yıkıyorum . 2 karışımın yag oranı daha düşük oluyor.
 


 tüyleri zarar görmesin diye elimle destek veriyorum avucumla nazik bir şekilde iyice duruluyorum


 düz bir yerde tüyleri açıkta kalacak şekilde kurumaya bırakıyorum ben peteğe koydum sap kısımları mermerde tüyleri boşlukta kaldı. sıcak fırcaların yapışmış yerlerine zarar verebilir deniyor ama ben hep böyle yapıyorum sapasağlamlar dökülürlerse de bana bir şey olmasın en azından temiz kullandım derim :)
sonuç: pamuk gibi tertemiz fırcalar

14 yorum:

  1. oh mis gibi oldular..ben su ve sabunla yıkıyodum zeytinyağını yeni duydum kesinlikle denicem..

    YanıtlaSil
  2. süper temizlenmiş bende deneyeceğim bugün canımcım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kolay gelsin canım çok zevkli ama sıkılmazsın :)

      Sil
  3. fırçalar da süper bende sigma aldım ama kullanmaya kıyamıyorumm:)))

    YanıtlaSil
  4. Oyle superdegiller ama is goruyorlar canim sigmanin yenilenmis serisini isityorm bende..hangilerini aldin canim
    koy artik bloga su ganimetleri:-)

    YanıtlaSil
  5. bebe şampuanı ile yıkıyorum ben,ama senin yöntemin daha sağlıklı galiba..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi sure onla da yaptim ama mikrop bakteri icin etkili olmuyor kanimca

      Sil
  6. yaa üşeniyorum biliyor musun.çek aç geri topla falan bir de dönüp hemen işe başlayınca hiç ara vermemiş gibi hissettim biraz daha toparlayayım koyacağım.sigmanın face kit setini aldım bu arada.

    YanıtlaSil
  7. o kadar değil demişsin ama mac değil mi fırçalar?

    YanıtlaSil
  8. ben de aynen bu yöntemle yıkıyorum fırçalarımı;)bu arada fotolar çok net çok beğendim:)öpüyorum canım <3

    YanıtlaSil
  9. Ben dalin,antibakteriyel sıvı sabun,la roche posay temizleyici kullaniyorum temizlikte sonra kıllar aşağıya gelecek şekilde asıyorum mis gibi yumuş yumuş oluyorlar tertemiz

    YanıtlaSil
  10. bende deneyeceğim bu yöntami..güzelmiş..

    YanıtlaSil
  11. Ben watsons'tan makyaj temizleme yağı almayı düşünüyorum sırf fırçalar için :)eğer dermalogica gibiyse mantığı, köpürüyordur da çok iyi olacak düşündüğüm gibi çıkarsa :D
    bir de bende mimin var :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...