28 Şubat 2012 Salı

la roche posay anthelios xl tinted fluid 50 spf güneş koruyucu



Güneşten korunmanın cilt için çok önemli oldugunu artık herkes biliyor.  Ben de surekli güneş koruması kullanıyorum.
Bu da bir yıl boyunca kullanıp bitiremediğim güneş koruyucum. Hemen değerlendirmeye geçiyorum. 

 
  • Yazları, bahar ve son bahar aylarında 50 faktorluk gunes koruyucu kullanıyorum. Kışları 15spf lik nemlendiriciler,  fondotenler ya da missha ile yetiniyorum. cok güneste kalacaksam yine 50 faktor kullanıyorum acık bugday tenliyim bronzlasmayı sevmiyorum. 50 faktorluk koruması ile cildimi süper koruyor.
  • Renkli olması bazı güneş koruyuculardaki o beyazlıgın önune geçiyor ama hiç bir kapatıcılıgı renk duzenleyici etkisi yok .
  • Bir yıl kullandım cildimde siyah nokta sivilce vs yapmadı daha önce kullandıgım coppertone 2 gunde sivilce ve yaglanma yapmıştı kuru cildimde.
  • Ambalajını seviyorum cantada taşıdıgımda dökülmüyor,ezilmiyor.
       -Olumsuz bir tek şey söyleyecegim
Kuru ciltlere göre biraz fazla kurutucu bir ürün yağlı ciltlerde daha iyi olacaktır benim cildimi biraz kurutmuştu ama yazın memleket nemli olunca idare etmiştim.


7 yorum:

  1. coppertone aldım eczacı nın önerisi üzerine ama kokusu bayıyo beni. Bu güzel kokuyor mu? bi de yaglı gösteriyor .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. parfumsuz cnm bu kokusu ilacli ama hafif . coppertone cok yagli yapti benim cildimi sivilce yapti en kotusu surunce rahatsiz bi his verdi cildime kirli gibi. bu cok hafif ama biraz kurutuyor kuru cildimi.

      Sil
  2. Simdiye kadar hic özellikle günes koruyucu bir krem almadim yüzüm icin - yazlari haric tabii- ve simdi bakalim Avene´den bir tane deniyecegim bir kac gün önce ismarlamistim. Bende 50 SPF sectim, hadi hayirlisi : ) La Roche Posay ürünlerden geneldede hep iyi yorumlar okuyorum ; )

    YanıtlaSil
  3. ben de avene almayı dusunmustum bu bitince ama vichy aldım avene iyidir bence

    YanıtlaSil
  4. ayıla bayıla kullanıyorum ben bu kruyucuyu yahu.çok güzel çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de seviyorum da kurutmayaydı iyiydi :)

      Sil
  5. cildim yağlıya dönük,La Roche Posay Anthelios AC SPF 30 Fluide Extreme kullanıyorum,
    yağlandırma beyazlaşma hiç birşey yapmıyor..
    çok ama çok memnunum..nemlendirici hafifliğinde,kesinlikle değiştirmeyeceğim bir ürün..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...