5 Şubat 2012 Pazar

Dentiste Plus White Uyku Öncesi Diş Macunu



merhaba
yazdan beri aklımda olan dentiste plus white ı nihayet geçen eczanemizde.com alışverişimde almıştım
değerlendirmeye geçiyorum

olumlu yanları:
  • uyku öncesi diş macunu olarak geçiyor gece tükürük azalmasıyla oluşacak bakteriler agız kokusuna neden oluyor bu diş macunu da onu önleyeceğini iddia ediyor. yapıyor mu evet agzınızda kotu sabah tadı yerine nötr bi tatla uyanıyorsunuz. 
  • hafif mentolü var ama dediğim gibi ne kötu ne de iyi nötr bir tat bırakıyor. hafif bitkiselimsi de sayılabilir.
  • diş etlerim hassastır diş macunu değiştirdiğimde şişer metollu macunlar iyice hassaslaştırır. diş etlerime iyi geldi.
  • uyku öncesi farklı diş macunlarının kokusu cok yogun oluyor uyurken sevmiyorum kokusunun hafif hatta hiç olmaması güzel.
  • beyazlatma temizleme açısından da normal. normal temizliyor diş macunu gibi ekstra beyazlatma falan yok tabi.
  • fiyat uygun ürün çok 100gr. eczanemizde.com dan aldım bakmak isteyen buradan ulaşabilir.
olumsuz yanları:
  • daha etkili bir ürün beklemiştim gece 1 gibi uyusam 7 de uyansam agzınızda nötr bi tad hissediliyor. daha cok uyursam tatilde oldugumdan uyuyorum da etkisi kalmıyor. 5 6 saatlik diyebilirim. 
  • benim dişlerimden kaynaklı bir agız kokum yok o sebepten cok fark hissedemedim çürük-koku problemi olan birinde daha çok etki edebilir diye düşünüyorum.





5 yorum:

  1. ooff süper bişi bu. ben de kullanıyorum çok memnunum.. sabah çok ağız kokum oluyo, çürüklerimin biri bitip biri başlıyo.. tavsiye ederim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. etkisi kısa sürüyor mu sende de? ben erken kalkarsam hissediyorum hafif bi tadını ama geç kalkarsam pek kalmıyor

      Sil
  2. Ben de kullanıyorum bunu, mucize sonuçlar vermiyor ama fena değil (:

    YanıtlaSil
  3. Ben kullanmıyorum ama sanırım böle bişey duymuştuım ve almka istiyorum aslında eğer güzelse dediğiniz gibi :)

    YanıtlaSil
  4. Merak ettiğim ve denemek istediğim bir ürün alıcam sanırım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...