20 Haziran 2013 Perşembe

Sevdiğim İkililer: YSL Shocking Maskara & Oriflame Smooth Definer Kalem

YSL Shocking maskara denemem için yollandığında sevinmiştim çünkü maskara olarak bir çok marka ve fiyat aralığı denemiş biri olarak şu sonuca ulaştım: fiyat performans illa ki doğru orantılı olacak diye bir kaide yok.Yüksek fiyatlı maskaraları da denemeden önce böyle testerlarını kullanmak gerçekten işe yarıyor o fiyatı hakedip haketmediğini görmüş oluyorsunuz.
Gelelim Shocking maskaraya,
  • Dikenli tele benzettiğim fırçasıyla biraz dolgunluk ama daha çok tek tek ayırma,kıvırma ve uzunluk sağlayan bir maskara.Genelde maskarada tercih ettiğim kirpik diplerinde dolgunluğu sağlayamıyor.Günlük kullanımda doğal dursa da kirpik dipleri boş kalabiliyor üşenmezsem oriflame ın bu kalemiyle kullandığımda daha tatmin edici bir sonuç elde ediyorum.
  • Kirpik diplerine uyguladığım bu oldukça koyu gri kalemin üzerine bazen tek bazen çift kat maskara kullanıyorum.
  • Maskara konusunda ise kokusunun beni rahatsız ettiğini söylemeliyim daha önce kullandığım Lancome Hypnose serisi de kokuluydu hatta en çok Star kokuyordu,o da kısa sürede geçiyordu,bu maskaranın kokusu uzun süre hissediliyor.Kötü bir koku olmasa da maskara da bu kadar koku bana fazla geldi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...