15 Nisan 2013 Pazartesi

Parfümevi.com Parfüm Deneyimlerim

 Pazartesi sendromunu güzel kokularla atlatmanızı dileyerek yazıma başlıyorum.Parfümevi.com dan denemek için 3 parfüm seçmiştim.Parfümler bana geleli çok oldu,bu da demektir ki yorumlarım gayet tecrübeyle sabit.
Genel olarak siteyi yorumlamak gerekirse:
Site daha önce de okuduğunuz gibi bildiğiniz parfümlerin benzer açık parfümlerini satıyor.Çeşit bol.Daha önce bloglarda okuduğum yorumlara dayanarak söylüyorum; orjinaline cok benzetilen kokular da var alakasız bulunanlar da.Müşteri hizmetleri olarak siparişin her aşamasını bildirdikleri için beğendim.

Açık parfüm konusunda çok nahoş tecrübelerim var ne yazık ki.En ufak koku farkını bile hisseden hassas bir burnum var.Bir kaç kez aldım fakat hepsinin sonu hüsran oldu.Bazı parfümlerin başkasının üzerinde bile dolum olduğunu hissederim.Bazen baş ağrılarına sebep olur daha sonra o yüzden orjinaline bile yaklaşamam.
Bu parfümlerden beklentim büyük değildi.Beklentimin üzerine biraz çıktı diyebilirim.En azından baş ağrısı yaşatmadılar.

Lancome La Vie Est Belle: Sitedeki ismiyle Labella Delux: Orjinalini bir süre önce mini boy olarak kullanmıştım.Orjinale oldukça yakın bir koku sadece bana göre değil.Dolum parfüm ağırlığı yok.Zaten kız kardeşim için almıştım ama onun da orjinalini aldığını öğrenince bu parfüm izleyicilerimden birinin olacak.

Chloe Love Chloe eau Florale : Sitedeki ismiyle Clerk Fleur: Bu kokuyu zaten çok severdim.Orjinaline gayet yakın ama tek rahatsız eden nokta bu hafif ve temizlik kokan parfüm bana ağır geliyor.Orjinalinde ferah bulurken şimdi bir fıs bile çok geliyor.Kokuyu sevdim evet hemen hemen aynısı ama o içindeki ağırlık beni rahatsız etti.


 Christian DiorJ'adore L'Absolu : Bu kokuyu ise bir kez denemiştim Chanel kokuları pek orjinaline benzetmeyince alanlar bunu deneyeyim dedim.Beğendiğimi söyleyemem.Alkol kokusu olabilir baskın bir ağırlık var. 


Sanırım yaza ilk alacağım parfüm Chloe Love olacak en orjinalinden :)Parfümevi.com denediğim açık parfümler arasında belki deneme yanılmayla harika kokuların bulunabileceği bir site gibi duruyor. Şişelerin 11 TL olduğunu ve 3 şişede kargonun bedava olduğunu düşünürseniz cazip. 
Benim gibi hassas burunların belki biraz uğraşması ve bloglardaki yorumları takip etmesi lazım sanırım.

Yarın yanında bir sürprizle beraber minik bir hediye etkinliği başlatacağım.Labella Delux sizlerden birine doğru yola çıkacak.


*Ürünler Firma Tarafından Denemem İçin Gönderilmiştir.Yorumlarım herzaman olduğu gibi objektiftir.

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...