22 Nisan 2013 Pazartesi

Bioderma Photoderm Autobronzant-Güneşsiz Bronzlaştırıcı**Değerlendirme**

 
 Bioderma Autobronzant güneşsiz bronzlaştırıcı ürünü size göstermiş fakat denememiştim.
Güneşsiz bronzlaştırıcılar özellikle güneşi göremediğimiz ama çorapsız etek giymeye başladığımız günlerde yardımımıza koşuyor.Ben de daha yaz gelmeden biraz bronzlaşalım diyerek bu ürünü kollarıma ve bacaklarıma denedim.

Nasıl Uyguladım? 
  • Uygulamadan önce iyi bir kese yaptım ki ölü deriler kaybolsun. 
  • Bacaklarıma ve kollarıma ürünü spreyli şişesi yardımıyla kolayca uyguladım.
  • Kuruduktan sonra hafif bir yapışkanlık kalsa da kıyafetlerime bulaşmadı.
Nesini Sevdim?
  •  Uygulama kolaylığını sevdim spreyi sayesinde kolayca uygulanıyor,kıyafetlere bulaşmaması da güzel.
  • 3 5 saat sonra rengi ortaya çıkıyor.Uygulamayı sorunsuz yaparsanız sonra dalgalı bir renk olmayacaktır.
  • Çabuk çıkıyor 1-1,5 hafta sonunda duşta da lif kullanarak kurtulabiliyorsunuz-ben çabuk sıkılırım-
  • Daha önce kullandığım ürünlere göre daha doğal bir ve dalgasız bir sonuç aldım.
Nesini Sevmedim?
  • Biraz turuncuya kaçan bir rengi var.İlk gün güzel bir bronz oluyor ama sonra turunculaşmaya başlıyor.Belki uzaktan bakınca belli olmaz ama yakından size turuncu gelebilir.Hafif esmer tenlerde daha güzel duracağını düşünüyorum.
  • Uygulama sırasında ürünün şeffaf olması bir dezavantaj.Unuttuğunuz yerler olabiliyor.Yardım alarak uygulamak en iyisi.
Siz ne dersiniz? Yazı bekleyip güneşlenelim mi? Yoksa yaz gelmeden biraz rengimizi kıralım mı?

4 yorum:

  1. Kaç gündür bu ürüne bakıp duruyordummm :)) alsam mıı nee :))yaz gelmeden hafif kırmak lazım rengi :)) çok güzel bir yazı olmuş canım ellerine saglık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım annene falan uygulat ama alırsan arka kısımlar kalıyor

      Sil
  2. hiç sevmiyorum bu otobronzerları çook kötü kokuyorlar ve doğal da durmuyorlar.. gene sally hansen renk seçeneğinden ötürü en iyisi galiba..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu denemedim ama bu diğer denediklerime göre daha doğal duruyor yine de güneş gibi olmaz;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...