6 Şubat 2013 Çarşamba

Cilt Bakımı Ürünlerim 2013 kış


 Son zamanlarda kullandığım cilt bakım ürünlerinden nemlendirici ve serumları yazmak geldi içimden :) Temizleyici arındırıcı ürünleri de ayrı bir postta yazacağım.
Cildimle bu aralar barıştık. Ne çok kuru ne aşırı yağlı ortalarda seyrediyor.Hızla yenileniyor çenemdeki izlerde hafifliyor.Bakalım neler kullanıyorum bu kış:
  • La Roche Posay Effaclar Duo: Alışverişlerimde edindiğim 7 8 tester birikince bu ürünü bir deneyeyim dedim. Sebium Global ile dönüşümlü kullandım fakat artık sadece Sebium Global kullanıyorum aynı işi yapıyorlar hemen hemen ama Global daha etkili ve cilt yenileme özelliği var.
  • Mario Badescu Aha içeren nemlendirici: Her gün eve gelip makyajımı temizleyip yüzümü yıkadıktan sonra kullanıyorum çok memnunum.
  • Bioderma Sebium Serum: Sanırım Global ile devam edeceğim bitirince ama yine de iyi kullanıyorum.
Mario Badescu yüz spreyi: Yüzümü kuru hissettiğimde bazen pudra üzerine bazen makyaj altına kullanıyorum.
Cosmed Leke karşıtı nemlendirici: 15 GKF içeriyor nemlendirmesi kış için yeterli gelmemeye başladı.
Bioderma Sebium Global: Seviyorum yorumlarım için bağlantıya tıklayabilirsiniz.Hergün aksatmadan kullanıyorum.
Yves Rocher Nem Maskesi: Arada kullanıyorum bu kış cildimin aşırı kurumamasında en büyük pay sanırım bu maskenin.

Minik Baykuşum da;Dana kadar olmuş 8. sınıf öğrencilerimi hala ilk tanıdığım hallerinde 5. sınıf gibi gördüğüm için sınıf dolabımıza anahtarlık yaptım. Yıl sonunda Liselere Giriş sınavı var ama pek ders çalışmıyorlar aileler ilgilenmiyor bu tatilde en çok test çözene de bir kaç kitap hediyesiyle beraber de bir baykuş hediye edeceğim.Hoşlarına gidiyor böyle çocuksu şeyler. Ergenlik çok zor bir dönem çocuk desem çocuk değiller tam genç de değiller bir tuhaflar bu aralar.Bunları burada niye anlatıyorum ben de bilmiyorum ama paylaşmak istedim :))


Okuduğunuz için Teşekkürler yorumlarınızı esirgemeyin :)



6 yorum:

  1. sebium glb global ve serumu bir arada kullandınmı?? ağır gelirmi ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üstüste sürmüyorum ama sabah ve aksam global yatarken de serum kullanıyorum agır gelmiyor ama cildim hızla yenileniyor bu aralar
      aşırı soyucu değiller

      Sil
  2. mario badescu nemlendirici benim de favorimdi, yıllarca kullandım durdum. lakin paraben içeriyor. zaman geçtikçe hiç içime sinmemeye başladı. krem çok güzel, yağlı cildime genelde jel bazlı ürünler kullanırım ama hiç de sevmem, çünkü krem yapılı ürünler daha ağır geliyor benim cildime. ama bu öyle değil, yumuşacık yapıyor tenimi ve ekstra yağlandırmıyor. sivilce de yapmıyor. tek kelimeyle harika. ama parabenli oluşundan dolayıdır ki artık kullanmıyorum malesef :( denemek istediğim krem şimdi bioderma s. global... umarım ondan memnun kalırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. global malesef aynı etkiyi göstermez MBnun nemlendirmesi çok iyi global matlaştırıyor cildi yeniliyor ama nemlendirme özelliği yok tek başına cildi kurutabilir
      paraben mevzuna gelince bu yaşa kadar aldım alacağım kadar daha ne yapacak bana diyorum :D
      ama olmasa daha iyi olurdu

      Sil
  3. az önce attıgınız yoruma çok güldüm :D gerçekten bu kocalardan hayır yok.. blogunuzu takibe aldım. sevgiler sedef. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok dertliyim hediyemi önceden aldığı bişiyle araya kaynattı alicengiz oyuncu kocam bugun kaldım öyle :)
      neşemiz bozulmasın
      sevgiler hoşgeldiniz

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...