2 Ocak 2013 Çarşamba

Yeni Yılda Yeni Saç Rengi L'oreal Paris Köpük Saç Boyası: Buzlu Akaju

 Köpük Boyaların pratikliğini keşfettiğimden beri evde saçımı kendim boyuyorum.Krem Boyalar kadar kapatıcı olmadığını düşünürdüm fakat Annemin saçını kumral renge boyadıktan sonra ne kadar yanıldığımı anladım. Beyazları örtme konusunda krem boyalar kadar başarılı buldum.
Yapı ve kullanım olarak görüşlerimi daha önceki yazılarda belirtmiştim,ilk tercihim bir süredir köpük boyalar.
  • Renk konusunda biraz kızıllık fena olmaz diyerek buzlu akaju renginde karar kıldım.
  • Bu renk nedense daha yoğun köpüklü geldi,bana bir kutu yetti arttı,omuz hizasında saça kadar  yetebilir sanırım.
  • Biraz akma yaptı sanırım ikinci kez boyarsam biraz daha yoğun kızıllık elde edeceğim. Şu an kızıllık konusunda kararsızım kahveler kızılsız soft olarak daha çok hoşuma gidiyor ama bu halini de çok yakıştırdım kendime.
  •  İç mekanda gündüz gözüyle sonuç üstteki gibi.
  •  Bol güneş ışığı alınca üstteki gibi görünüyor
  • Son olarak da yine iç mekan gün ışığı.Sizce nasıl olmuş?

23 yorum:

  1. çok güzel görünüyor, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Çoook güzel olmuş bende isterim.:*

    YanıtlaSil
  3. çook güzel olmuş :)ilk defa kendi boyayacak birisi becerebilir mi köpük boyayı, daha kolay diye duydum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ben de ilkkez boyamıştım köpük boyayla uygulaması çok kolay umarım yapabilirsiniz

      Sil
  4. Çok güzel olmuş , güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  5. valla şahane! cok canlı bı ton olmus askıtomm! opuyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyy teşekkür ederim kuzucummm çok öptüm ben dee

      Sil
  6. Kutudakinden farklı görünüyor; ama çok hoş, doğal bir renk olmuş :) Güle güle kullan! Başak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tam kutudaki olmadı ucları cok acılıyor gecen nisan gibi acma yaptırmıştım mafetti saclarımı :(

      Sil
  7. Kuzum ben rengini sevdim :) Yakışmışta gene güzelsin :)

    YanıtlaSil
  8. bende aldım bu rengi boyicam ama kararsızım. Şimdi sende görünce açık gibi geldi renk biraz. kendi saç rengin neydi tatlım??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altta acik bir kahve vardi acici islem gormus oldugundan renk cabuk akiyor

      Sil
  9. benim saç rengim koyu kahverengi, boyasam daha koyu olur dimi?? bi de yeşil kınayla boyamıştım 1 sene önce falan onun bi zararı olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dogal koyu renge biraz isilti katar biraz acabilir ama kina konusunu hic bilmiyorum kesilmediyse uclarda vardir hala kina. kotu bir sonuc elde etmektense bu isten iyi anlayan bir.kuafore sorun

      Sil
  10. Boyamadan önceki saç rengini gösteren birkaç fotoğraf koyabilir misin? Ben de aldım bu rengi ama siyah olur diye çekiniyorum. Benim saçımda açık kahve üzerine sarı gölgeler var..

    YanıtlaSil
  11. Boyamadan önceki saç renginin birkaç fotoğrafını koyabilir misin? Ben de aldım bu boyayı ama siyah olur diye boyamaya çekiniyorum. Benim saç rengim kahverengi tonunda. Üstünde sarı gölgeler var.. Siyah olur mu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://kozmetikdeneyimleri.blogspot.com/2012/11/loreal-paris-kopuk-boya-53-scak.html şu posttaki açık renk var ya saçım boyamadan önce o derece açıktı koyu kumral denebilir.
      siyah olacağını sanmam kolestonda bazen siyah sonuç alıyorlarmış ama loreal de duymadım öyle bir şey

      Sil
    2. Senin saçın boyamadan önce oldukça açık bir renkmiş. Benimki bunun iki ton koyu rengi. Kutunun üstünde daha canlı duruyor renk. Senin saçın güneşteyken daha güzel görünüyor..

      Sil
  12. Senin saçın boyamadan önce oldukça açık bir renkmiş. Benimki bunun iki ton koyu rengi. Kutunun üstünde daha canlı duruyor renk. Senin saçın güneşteyken daha güzel görünüyor..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...