28 Ocak 2013 Pazartesi

Hassas ciltler için Peeling: Guinot Gommage Biological Peeling Radiance Gel

 Uzun bir isme sahip Meyve asitleri içeren ilginç bir peelingle tanıştıracağım sizi. Yazısını yazdım diye hatılıyordum malesef yazmamışım.
  • Guinot markası yabancı olduğum bir marka. Yazın lila kutuda görünce niye bilmiyorum ama çok da araştırmadan aldım. Sonradan araştırınca kullananların memnun olduğunu okuyup sevindiğimi söylemeliyim.
Nesini Sevdim?
  • Arada kullandığım bir peeling olmasına rağmen kullandığım zamanlarda çok memnun kalıyorum. Özellikle cildimi kuru hissettiğim zamanlarda pullanmalar gördüğümde, o derilerden kurtulmak istediğimde fakat cildimin daha da kurumasından korktuğumda güvenerek kullanıyorum.
  • Cildi yormadan ölü deriyi alıyor ve aydınlık ve nemli bir görünüm bırakıyor.
Nasıl kullanıyorum?:
  • Fındık tanesi büyüklüğünde jeli kuru cildime uyguluyorum. Ovalayarak iyice cildime yediriyorum.Önce yapışkan bir hal alıyor fakat emildikçe sıvılaşıp kayganlaşmaya başlıyor ozaman su ile yıkıyorum.
Kimler kullanmalı?:
  • Her cilt tipinde kullanılabilir yağlanma problemi yaşamadım fakat özellikle cildi çok kuru ve hassas olup da peeling ihtiyacı hissedenler bir şans verebilir.

İçerik:
Ethylhexyl Palmitate, Water (Aqua), Octyldodeceth-25, Methyl Gluceth-20, Glycerin, Sorbitol, Glycolic Acid, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Pentylene Glycol, Vaccinium Myrtillus Fruit/Leaf Extract, Saccharum Officinarum (Sugar Cane) Extract, Ethylhexylglycerin, Mica, Titanium Dioxide, (CI 77891), Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract, Citrus Medica Limonum (Lemon) Fruit Extract, Acer Saccharum (Sugar Maple) Extract, Camellia Sinesis Leaf Extract, Benzyl Alcohol.

4 yorum:

  1. Merhaba..tanecikleri resimde görüldüğü gibi ufak di mi? birçok peelingimi bitirmeden attım bu yüzden :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç tanecik yok içinde gorünenler ışıltılı yapısından kaynaklanıyor tabi ciltte kalmıyor o ışıltılar
      peeling işlemini meyve asitleri yapıyor hafifçe

      Sil
  2. Altin rengi gibi mi gorunuyor bana mi oyle geldi? yazim stilini cok begendim gayet acik secik bu bu ve budur olmus. Tebrikler :))) Sevgiler Optum XO

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. altın inci rengi karışık cok seviyorum rengini :) ince yorumun için teşekkür ederim canım ya kıyamam hemen gelmiş yoruma :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...