22 Ağustos 2012 Çarşamba

Flora by Gucci EDT

Normalde siyah kapaklı olan Gucci flora bizde beyaz kapaklı sebebini anlamadığımız şekilde. Farklı bir versiyonu desek, değil, ki onların belirtiliyor zaten üzerinde. İnternette de yok işin ilginci beyaz kapaklısı.Sanırım bu böyleymiş.Gardenia olanı da pembe ama onla karıştırmamak lazım onun kokusu da şişesi de biraz daha farklı.
Çok oldu kızkardeşim alalı,fiyonku da düştü ,ne zamandır severek kullanıyor.
Gelelim kokuya:
Notalarını mandalina,armut,gül asmanthus çiçeği pembe biber,şakayık,sandal ağacı,paçuli ve vanilya oluşturmaktadır.
Bu kokunun seveni çok başta bacım olmak üzere. Kendisine de çok yakıştığını söylemeliyim.

Benim pek sevdiğim söylenemez.Açık parfüm deneyelim deyip Gucci Flora almıştık eşimle o koku bana tam 3 günlük bir baş ağrısı ve mide bulantısı yapmıştı hala unutamıyorum ve bu kokuya karşı çok koşullandım.Açık parfüm ise eve barka sokmuyorum o günden beri.
Şu anda da o başağrısını hissettiriyor bana ne zaman kokuyu duysam.
Tabii ki koku konusunda her zaman deneyip alınmasından yanayım çünkü zevkler-renkler durumu malum :)

EDT olmasına rağmen kalıcı olduğunu söyleyebilirim.Gayet şık ve feminen bir koku bence, Gucci parfümleri ben hafif bulmam, hoş bir ağırlığı vardır, sevenler için fiyat aralığı 200-250tl arası değişiyor.
Gucci parfümlerle aram iyi değil anlayacağınız... peki sizin nasıl sever misiniz?

2 yorum:

  1. Ben de Gucci Flora'yı, Versace Vanitas'ı ve Dolce&Gabbana The One'i sevmiştim bir ara. Hatta bu üçü arasında seçim yapacaktım. Ama almadan önce akıllılık edip birkaç kez farklı zamanlarda gidip gelip denedim (ki hiç alışkanlığım değildir, genelde sazanvari atlarım.) Baktım ki hiçbiri kalıcı değil. Tabi bu benim için geçerli. Zaten o başta hoşuma giden kokular, tende durdukça değişiyor ve farklılaşıyor. O yüzden emin olduğum iki parfümde karar kıldım: Escada Absolutely Me ve YSL Cinema. Absolutely Me'yi havalar soğumadan kullanmak istiyorum çünkü yaz kokusu; YSL Cinema da kesinlikle benim imza kokum olacak, tek kelime ile ba-yıl-dım. Ben senelerdir Poeme kullanan ve kesinlikle üstüne parfüm tanımayan biri olarak bu beni çok etkiledi. Ama şunu söyleyeyim, kesinlikle farklı bir parfüm zevkim var, herkesin beğendiğini beğenmiyorum. Mesela Chanel parfümlerini, Narsico Rodrigez'i (Tiksimdir bu kokudan resmen) falan sevemedim bir türlü. Bir de çok değişik bir parfüm denedim. Elia Saab'ın parfümü ilk sıkışta nefis kokmasına rağmen bir süre sonra sabun gibi kokuyor. Eğer ki ilk sıktığımdaki koku değişmeseydi hayatım boyunca tek geçeceğim parfüm olacaktı. Bu arada çok uzun yazdım kusura bakma:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim guzel yorumun icin ne guzel bol bol fikir vermissin :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...