5 Ağustos 2012 Pazar

Estee Lauder Beyond Paradise EDP

Çekici bir koku.Cildinizi tropikal ıslaklık, ferahlık ve çiçeksi koku karışımı ile sarar.Zengin bir fantezi duygusu verir.İlk notalar: Cennet`in buğusu, Mavi sümbül, Portakal Çiçeği, Jabuticaba Meyvesi.Kalp notalar: Yasemin, Orkide, Japon Mahonyası, Pembe Hanımeli.Dip notalar: Erik Çiçeği, Ambrette Tohumu, Zebrano Ağacı, Altın Melaleuca Kabuğu.


Gökkuşağı görünümü her ne kadar benim şişemde olmasa da şişe tasarımını çok sevdim.
Koku tam bir çiçek kokusu yaz kış kullanılabilecek çiçeksi kokulardan hoşlananlar için harika bir alternatif.
Açılışta meyve ve çiçek kokuları beraberken sonraları yerini çok doğal ama biraz da odunsu çiçek kokusuna bırakıyor.


 Daha önce yine oriflame dan kullandığım harika bir kokuyu hatırlatıyor belki tam olarak aynı olmasa da çok benzer kokular. O sebepten onu yazmıyorum alternatif olarak ama isteyen olursa elbette ayrı bir post olarak yazabilirim.

Siz ne diyorsunuz Estee Lauder kokuları hakkında, denediniz mi? Bu kokunun benim gibi sevenleri var mı?

10 yorum:

  1. Bayılırım <3
    Kalıcılığı hakkında ne düşünüyorsun canım?

    YanıtlaSil
  2. Bu kokuyu denemedim,şu an sitemde de sattığım Liz Claiborne kullanıyorum.O da hoş.Bir de daha hafif olan Elizabeth Tailor sparkling white diamond kullandıklarım arasında..
    Paylaşımın için teşekkürler canım,

    Blogumda da mis kokulu bir çekiliş düzenliyorum,sende katılırsan sevinirim.

    http://aishasbazaar.blogspot.com/2012/08/aishas-bazaardan-hediye-paketi-kazanmak.html

    Selamlar,Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. ben parfümlerim biter bitmez bir sensious noir almayı kafama koydum, kalıcılığı muhteşem. eminim bu da öyledir, estee'nin herşeyine güvenim tam. güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  4. Estee Lauder'in tek sevdiğim kokusu pleasuares sanırım yıllardır bittikçe aldığım bir parfümdür.
    Beyond Paradise'de güzel ama bende ağır duruyor.:(

    YanıtlaSil
  5. yorumlar icin tesekkurler
    kizlar
    kathryn kaliciligi cok iyi yazmayi unutmusum

    YanıtlaSil
  6. Ben bir kaç yıl önce çok severek kullanmıştım, harika bir parfüm!

    YanıtlaSil
  7. oriflame in hangi kokusuna benziyomuş çok merak ettim.sakıncası yoksa öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. petal quartz a benzetiyorum http://fimgs.net/images/perfume/nd.4263.jpg

      Sil
  8. o hala satılıyo mu oriflame in kataloglarında hiç görmedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu bilmiyorum iki yil once almistm en son

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...