29 Temmuz 2012 Pazar

kozmetik deneyimlerinde parfüm dosyası açılıyor: Chanel Chance EDP



"Vanilya, beyaz misk, iris özü, yasemin, sedir, sümbül, amber patchuli, fresh vetiver ve gülün enfes birleşimi."
diye tanımlanmış bu parfümü bir aydır kullanıyorum...

parfüm çok göreceli kişiden kişiye, tenden tene değişen bir mevzu olduğu için sadece kendi düşüncelerimi yazıp gerisini size bırakacağım. Zevkler renkler konusu...
Parfüm almayı düşünenler için belki bir referans olur en azından kalıcılık gibi konularda yardımcı olurum diye düşündüm.

Chanel Chance için yorumlarım gayet net.
Bittikçe tekrar tekrar alacak, hatta bütün parfümleri bir yana bırakıp sadece chance kullanacak kadar sevdim.
tam benim kokummuş.
ağır bulanlar kadar hafif bulanlar da var, yaz için bir fıs, kış için 2 3 fıs ile yogunlugunu ayarladıktan sonra kokusu her mevsime her yaşa hitap edebilir.
kalıcılıgından bahsetmeme bile gerek yok.
tanıdık bir tarafı da var diğer parfümlerden çok farklı bir yanı da...
kullandıktan sonra gün boyu burnunuza kokunuz geliyor
kızkardeşim kullandığında 3 4 m öteden kokusu geliyor öyle şahane bir şey...
:
 Siz denediniz mi? Sevenleri görebilir miyim ??

3 yorum:

  1. Benım de kardeşimim parfümü, güzel şeyler anımsatır bana o yüzden :)
    Blogumda 3 tane çekılış var,katılmadıysan beklerım :)

    YanıtlaSil
  2. bende bu parfümü kullanıyorum ve çok beğeniyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Bende bu parfümü kullanıyorum ve herkes bayılıyor...Bundan sonra allure yerine alıcağım tek parfüm..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...