10 Temmuz 2012 Salı

beauty face plump&shine dolgunlaştırıcı gloss

merhaba
tatilde oldugum için bloguma malesef hergün yazı giremiyorum.
bu aralar kullandığım harika bir glosstan bahsetmek istiyorum.
beautyface in dolgunlaştırıcı glossu :)
dolgunlaştırma konusunda büyük beklentilerim yok,zaten dudaklarım dolgun memnunum, benim bir dudak ürününden beklentilerim şöyle;

  • nemlendirme
  • yapış yapış olmama
  • dudak çizgilerine dolmama-ki kuru dudaklarınız varsa beni anlarsınız
  • doğal durma-hangi renk olursa olsun ruj ya da gloss doğal duruşu seviyorum kalıp gibi rujlar benlik değil, ışıl ışıl sim bombası glosslardan da hoşlanmıyorum.
  • ve kalıcılık
bu ürün saydığım özelliklerin hepsine sahip. sürekli bunu kullanıyorum bu aralar.
ilk sürdüğümde hafif bir karıncalanma yaşasam da bir kaç dakikaya geçiyor ve yerine pürüzsüz dudaklar kalıyor.
dudaklarımı çok güzel nemlendirip yapışkan his bırakmıyor.
kalıcılıgı iyi normal glosslara göre daha kalıcı oldugunu söyleyebilirim.

dolgunlaştırma konusuna gelirsek ilk sürüldüğünde hafif bir dolgunluk veriyor ama düzenli kullanımda daha etkili olacağı söyleniyor. kuzenimin ince dudaklarında denediğimizde onda daha bariz bir dolgunluk sağladı.
ben gloss olarak cok memnum kaldım bendeki rengi nude kiremit gibi dursa da hoş kahveye dönük bir nude oluyor dudakta.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...