18 Temmuz 2013 Perşembe

Flormar 5li Far Plaleti No:7 Nude Sevenlere

Göz makyajım baz renk bir far(genelde mac paintpot painterly) ve eyeliner&rimelden ibaret oluyor.Far pek kullanmıyorum;kullandığım zaman ise doğal tonlardan yana seçim yapıyorum.Urban Decay Naked Basics Sephoralara geldiğinde acaba alsam kullanır mıyım diye düşünürken önce bu palete bir şans vereyim dedim.Daha önceki tecrübelerimden flormarın farlarını pek beğenmemiştim,kalın yapılı tebeşir gibi ya da çok ışıltılı buluyordum.Belki severim diyerek aldım.Uygun fiyatlı ürünlerde memnuniyet garanti olmuyor ama verdiğiniz paraya en azından içiniz çok yanmıyor.Bu kez beklediğim gibi olmadı ve bu ürünün performansı beni çok şaşırttı.
kirli palet için üzgünüm;temizlemeye çalıştım ama siyah ambalajları bir türlü ilk haline döndüremiyorum
  • Renkler bir kere doğal makyaj için çok uygun
  • İlk iki renk göz kapağına tek başına bir eyeliner ile uygulandığında harika duruyor
  • Diğer renkler gölgeleme için uygun
  • Farlar incecik-en çok buna şaşırdım-kolayca sürülüyor tozutmuyor
  • Renk vermeleri bazsız orta seviyede diyebilirim
  • Kalıcılıkları bazsız yağlı göz kapaklarında çok değil haliyle ama uygun bir bazla 5 6 saat kalabilirler
  • 17 TL lik fiyatıyla bu performansı çok iyi buluyor ve göz makyajı konusunda benim gibi doğaldan yanaysanız tavsiye ediyorum.
*Diğer Flormar 5li paletlerini incelemedim kullanan var mı? Tavsiye eder misiniz?

14 yorum:

  1. Bu renk tonlarına bayılıyorum. Renkli tonlar bana göre değil:) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. çok benzeri renklerim eski paletlerden birinde var bunu da beğeniyorum ama alırsam duracak öyle..:-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4lüsü vardı bir ara ama yapısı cok kalındı

      Sil
  3. Valla ben Flormar'ın bu paletlerinin ve renklilerin gayet başarılı olduğunu düşünüyorum, dediğin gibi tebeşirimsi yapıları da yok bu fiyata daha ne olsun:)

    YanıtlaSil
  4. Blogumda 8 nolu paleti ile ilgili bi yazı var.Okumanı tavsiye ederim.Güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  5. Bu tonlarda ucuz far paleti arıyordum iyi oldu bu yazı :)

    YanıtlaSil
  6. Bu paletler kesinlikle çok başarılı ^_^ Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  7. UD almasaydım bunu alabilirdim. Tonlar benzer. Ama UD tek başına da kalıcılık konusunda iyi. Onu da tavsiye edrim. Bu serinin diğer renklerine bir bakayım:) Güle güle kullan şeker:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim UD kalitesinle bir olmaz bence iyi yapmışsın ben sık kullansam UD alırdım

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...