10 Mayıs 2013 Cuma

Yves Rocher Şampuanlar-Yeni Ambalaj-

Yves Rocher in Yulaflı şampuanını uzun zamandır kullanıyorum.Saç dökülmemin-eşimin de-azalmasında önemli bir rolu var.Ambalajların yenilenmesiyle seriye Repair özellikli çok kuru saçlar için olan bir şampuan daha eklendi.Ben dönüşümlü şampuan kullanmayı seviyorum.Saçım yeni şampuanın özelliklerini daha iyi yansıtıyor ozaman.Haftada 3 kez yulaflı kulanıyorsam 1inde de farklı bir çeşit kullanıyorum.
Yulaflı olandan fazla bir farkı olmayan Repair şampuanı da tavsiye ederim.Yağlı saçları olanların yıkama sıklığını değiştireceğini sanmam benim 2 günde bir yıkanması gereken saçlarımı daha fazla yağlandırmadı.
Yves Rocher şampuanları seven de var sevmeyen de.Ben seven gruptayım.SİZ?

2 yorum:

  1. inanılmaz ama hiç birini denemedim daha sıra gelemedi ki.. :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz bayılıyoruz eşimle saçlarımıza çok iyi geliyor tavsiye edebilirim rahatlıkla

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...