26 Eylül 2012 Çarşamba

Hello Kitty MakeUp Dipliner


 Hello Kitty  ile devam ediyoruz. Diplinerlar eyeliner çekmeyi beceremediğim zamanlarda kolaylık sağlarmış gibi görünmüş olsa da; aslında kalın çizgiler elde ediyorsunuz bu da hem motivasyonuzu düşürüyor hem eliniz alışkın değilse düzgün çizgiler uygulamakta biraz zorlanıyorsunuz.

Bu Dipliner da öyle bir ürün
  • Kalın çizgiler çekmek için uygun-kuyruk kısmında bir eyeliner fırcasından yardım alabilirsiniz.
  • Siyah rengini iyi veren yogun ve hafifçe parlak bitirişe sahip.
  • Kalıcılıgından ben memnun kaldım -acelem yoksa- kullandığım günlerde herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Acelem yoksa diyorum çünkü acelem varsa eyeliner fırçasıyla daha düzgün sonuçlar alıyorum :)
  • Kuruma hızı normal ne hızlı ne yavaş.
  • İnce çizgiler seviyorsanız size göre bir ürün değil ama kalın çizgilerle gözlerimi çerçevelerim derseniz hoşunuza gidebilir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...